Regulamin

Szanowne Klientki i Klienci,

W trosce o zachowanie jak najwyższych standardów i poziomu oferowanych usług, mając na uwadze zadowolenie i szanując czas naszych Klientów oraz własny, prosimy o zapoznanie się z regulaminem DM URODA:

• Prosimy o punktualne przybycie. W przypadku spóźnienia, zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu lub skrócenia czasu jego wykonywania.
• O ewentualnej nieobecności prosimy informować najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem (24h), inaczej zostaną Państwo obciążeni kosztami zabiegu.
• Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani.
• W przypadku, gdy Klient dwukrotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej zostanie poproszony o dokonanie zapłaty zaliczki, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie.
• Ewentualne reklamacje zostaną rozpatrzone przez Salon w terminie maksymalnie 14 dni od otrzymania przez DM URODA zgłoszenia reklamacyjnego Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacje Klienta były rozwiązywane w miarę możliwości na bieżąco.
• Za usługi świadczone w salonie DM URODA, Klienci dokonują płatności gotówką.

Naszą ambicją jest, aby wszyscy Klienci czuli się u nas dobrze i znaleźli coś dla siebie ze wspólnym poszanowaniem pracy oraz czasu.

Z pozdrowieniami
ZESPÓŁ DM URODA